Mαθητές που κινδυνεύουν από σχολική διαρροή-Έρευνα στο πλαίσιο προγράμματος Erasmus+KA220

Στο πλαίσιο του προγράμματος Artificial Intelligence for Early School Leaving, AI4ES έρευνα πραγματοποιήθηκε σε μαθητές από σχολεία της Μεγάλης Βρετανίας, της Ισπανίας, της Ελλάδας και της Σερβίας. H έρευνα υλοποιήθηκε με χρήση διαδικτυακού ερωτηματολογίου με στόχο τον καθορισμό των αναγκών των μαθητών (και των εκπαιδευτικών) όσον αφορά την εξατομικευμένη και … Continue reading Mαθητές που κινδυνεύουν από σχολική διαρροή-Έρευνα στο πλαίσιο προγράμματος Erasmus+KA220Continue Reading